Some die young.

Heej! :D
Kom nästan precis hem, har varit och handlat present till mamma. Hon fyller år på Fredag!! :3 ♥
Just nu sitter jag bara här, men ska nog öva engelska sen..
Engelskaprov som oxå är på fredag.. Hah, vilken present..
Sen ikväll så är d träning, tror inte jag kommer gå på den, mår inte super topp sådär,
kanske möjligtvis ska jag komma och titta :)
Imån i skolan är d Friidrottsdag oxå, så vi ska åka till Fredriksskans och friidrotta där imån. ♥
Ska bli kul, men är nervös, och hoppas d blir lite finare väder c:
Jag ska vara med på höjdhopp, längdhopp, stafett och tusen meter!!
Pappa skulle även komma och titta lite (:
Men kommer nog köra igång nått som typ veckans..
Vad tycker ni?
Har ni nått förslag?
Skulle behövas!! :D
Men ni får ha d så bäst, så hörs vi!! ♥

Kommentarer
Postat av: Gaby

gud vilket fint foto på julia <3333 :O

2012-05-31 @ 15:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!