Skällby! (;

Heeyyy! :D ♥
Julia som skriver ^^
Idag var vi i skolan idag, och d var världens guttaste dag elr nått (;
Först hade vi lektion, i typ 1 timme, och 20 min. Sen så hade vi rast,
lunch, rast igen och sen cyklade vi till skällby!!
Skiita kul där ;p
Dom har klätterställningar och djur där o.s.v.. :)
När vi cyklade hem därifrån så åt jag lite mellanmål, senare kom mormor och morfar,
dom hade hämtat Emil på fritids, och då tog vi lite bullar ^^
Emil gick till en kompis, medans mormor, morfar och jag spelade speel!!
Men när mamma kom hem åt vi lax och potatis och nu sitter jag här och skriver.
Dagen har varit nice asså (yää. ♥
Ha d bäääöst så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!