Oops I did it again ^^

Hej! :)
Jag sitter hemma hos min bror och hans familj.
Jag lekte med Oliver och Elliot fast de gick nyss o la sig.
Så jag och sofia tog fram och pluggade lite matte och SO.
Väldigt tråkigt, men skönt att jag har det gjort, ska dock cykla hem när som helst nu.
När jag kommer hem ska jag göra klart mitt svenska arbete på datorn, den är ju sparad hemma så kan inte
göra den här. Så dricker sjukt mycket vatten, står inte ut med värmen!!
Men glöm inte att vara med i våran VECKANS BLOGG
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL VECKANS BLOGG!!
Men vi hörs, pusssss på er :* ♥


photo source



image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!