Naglar -^^-

Gokväll, gokväll.
Har målat naglarna nu, elr dom va färdiga för ett tag sen, med ändå (;
Sitter även här med en plastgrej i håret, bleker håret..
Fast d blir inte så bra på min hårfärg sägs d, så vi bara testar.. :3
Men jag kommer börja med nått som heter "Veckans Inte".
Det går ut på att det bestäms nått som jag inte får göra på en hel vecka,
från att inte äta godis på en hel vecka, tills att inte bära nån speciell färg i klädesplagg.
Jag kommer på sakerna själv, men vill gärna veta om jag ska köra varje vecka,
elr varannan? Själv tycker jag kör två, (sen måste jag ju vila en :P) o.s.v..
Vad tycker ni? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!