Mot Skolan! ♥

Hejsan Svejsan! Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag går till skolan.
Kollar på "Vakna Med The Voice". Jag försöker ringa och vinna saker men det var upptaget.
Är lite nervös inför skolan idag, vi har ju SO prov. Lite jobbigt, som julia sa att det är rätt så många länder + frågor
om södra europa som man ska kunna svaren på. Har pluggat sjukt mycket :)
Men klarar det nog, annars är det väl inte heela världen ifall jag skulle faila, hehe :3 ♥
Bara 14 dagar kvar tills skolaavslutning, och sen så lurade Kajsa och jag Linn igår att vi slutade skolan då, igår.
Haha, hon gick på det. Fast vi sa att vi skojjade sen ;) ♥
Och förresten så fyller min mamma år idag!!♥
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!