Morsdag!

Hey :)
Idag var d ju morsdag, och mamma, jag och emil har varit på Öland hos mormor och morfar.
Vi åt lunch, kroppkakor på resturang, och sedan fikade vi hemma hos dom c;
bilder att lägga upp från dagen och sen igår när Alice och jag fotade.
Men fotona jag tog med Alice kommer upp nån gång under veckan :3
Men ni ska få dagens bilder!!
Vi kom hem nyss och ska typ äta korv sen?.. Mamma handlade korvbröd iaf ;p
Men vet inte om vi ska äta innan elr efter pappa kommer hem.. Han slutar jobba vid 7..
Och eftersom att d var morsdag så fick ju mamma "presenter".
Jag hade ritat en teckning med en dikt på, och så fick hon oxå fem trisslotter ^^
Hon vann 100 kr på EN av dom, resten inget.. xd

Haha, Zelma och Alice kom nercyklande för backen utanför mitt hus, så snackade lite med Allibrall!
Men ni får ha d bäst, så får ni bilder, och så ses vi antingen senare elr imån! :D
juste, VI VANN JU IGÅR!!!!!!!!!!!!! SVEEERIGE OCH LOREEEN ♥
Mina favorit bilder kommer i stora bilder, dom andra små.. :)

Det tog ett tag att ladda upp bilderna så jag pratade med Alice för typ en timme sen nu x)
Vet inte om d var alla, men tror d :)
Vi ses!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!