Just nu ^^

Hey!
Just nu så hittar inte jag min mobilsladd, så jag kan inte ladda över dom bilderna jag tänkte..
Dom får väl komma sen då ;'P
(Vill bara be om ursäkt för mitt kladdiga inlägg igår..)
Vi slutade vid halv tre idag, och då hämtade jag även Emil :)
Vi gick hem och åt mellanmål, så nu sitter jag är i det fina vädret, och chattar på facebook (Y''
Joo.. Bilderna skulle jag redigerat i http://pizap.com/, faktiskt nått att rekommendera!!
Du kan göra collage, redigera bilder, och ta foton med webcamera m.m (;
I skolan idag så spelade vi fotboll mot 8:orna, d var faktiskt kul, och dom fick storstryk.. NOT?
Men kul va d iallafall xD
Nu ska jag väl fortsätta chatta på Fb då, så ses vi senare!!
Ha d bäst! (:
Bild från i höstas!

Kommentarer
Postat av: Sara

suuperfin blogg!! :D

2012-05-28 @ 16:34:13
URL: http://sarathatsme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!