Hemma från skolan!!

Tjenixen! :D
Det är Julia.
Kom precis hem från skolan nu, så ska väl gå och äta mellanmål snart :)
Sen resten av eftermiddagen så måste jag plugga SO, södra europa..
Kan sju av elva stycken länder och deras huvudstäder, och vart dom ligger :p
Vi hade syslöjd nu innan vi gick hem, jag fick hemläxa... IGEN!?
Fast allt d jag hade gjort hemma, fick jag naturligt vis göra om .___.
Men det är väl bara att köra på..
Sen vid halv sju så har vi fotbollsträning idag igen ^^
Skojj.
Vi ska köra straffturnering, för att se vem som ska bli matchens
straffläggare(om d nu blir nån straff) på söndag :)
Ska inte vara med, eftersom att d är på morsdag,
för vi ska åka till mormor och morfar då och äta kroppkakor!!
Mums.. ♥
Men ni får lite bilder, så hörs vi kanske senare :)
Tja dååå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!