Hemma = blogga!! ♥

Hej på er ;)
Nyss kom jag då hem från min sommarstuga på Öland.
Sjukt skönt fast samtidigt väldigt tråkigt :(
För det är skola imorgon och det är väldigt jobbigt för mig, för jag och 2 andra ska redovisa
vårat NO arbete om planeter -.-' Vi har redan jobbat med planeter o rymden, WHY AGAIN!? :O
Och vi är inte riktigt färdiga + så vet jag inte vad jag ska säga?
Jag spelar just nu gthotel och chillar med musik :)
Efter skolan imorgon så ska jag in till stan (igen) och träffa mamma, hennes jobbar kompis och hennes
jobbarkompis's barn Filippa. Så ska vi gå och ta en fika, ska nog ta med mig kameran och ta lite kort, tycks om det? Blir lite jobbigt med stan igen, haha :)
För jag var där i tisdags, onsdags och torsdags.
Ska gå tillbaks till spelet nu, så vi får höras senare ♥
NYTAGEN BILD:
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!