Blodiglar - myss!

Hejsan Svejsan! :)
Det är då Cicci som bloggar. Är lite ensam, hehe :3
Tänkte först vara med Anna, men kunde typ inte, vet inte riktigt varför? Men mamma har sina orsaker >.<
Jag sitter och kollar på Frisör Akuten och snart börjar One Tree Hill!
Idag var vi på skälby med klassen, varmt var det verkligen och i slutet så satt nästan alla förutom Julia,
Alice och Nina och spelade sanning, konka eller procent (snurra flaskan) c:
Det var faktsikt riktigt mysigt! Innan det var Alice och jag ute i en liten damm som fanns där någonstans på skälby, Julia stog och tog kort. Vi skulle gå ut till en stor sten där ute. Det var kladdig och sand som man sjönk i under vattnet. Men vi gick ut, när vi var ungefär halvvägs ut såg jag något som var som en mask fast mycket mindre, slemmigare, svartare och smalare. Sen kände jag igen det från min sommarstuga där vi har en sån dam fast större x)
OCH DET VAR EN BLOD-IGEL! :0 Sen så kollade jag på mina ben samtidigt som vi skrek som in i ... och sprang
upp mot land (hehe:3). Jag hade 3 stycken på mitt ben också. Fan va det va läskigt! :c
Men ska gå nu, julia kanske lägger upp bilderna senare :) (y)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!