JIIPPPIEE :D

HejåHå!
Igår kväll sovde jag över med Zelma & Elin, vi tittade på fotbollen & jag blev sur när tyskland förlora :[
Har hejat på dom från början, & ville så gärna ha dom i finalen..
Hejade ju på sverige oxå, men dom åkte ju ut så fort ;p
 
Men poolen är uppe nu, ♥ & jag kom precis hem från stan.
Var där igår med Zelma, vi hittade JÄTTE fina klänningar, men idag när vi köpte dom när jag kom hem,
kändes den inte alls lika bra!? :o
 
Men iallafall...
Ska spela Sims nu :]
Fina dina bilder med va cicci! [;
 
OBS; bildlöst inlägg :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!